vrijdag 25 november 2011

Irritaties. // Let's talking #2

Iedereen heeft wel irritaties. De een irritatie is net wat erger dan de andere. Ook ik heb ze. Opzich heb ik er best wel veel. Daar kwam ik achter. En ik vind het echt vreselijk dat ik me aan heel veel dingen irriteer.
























Zo irriteer ik me bijvoorbeeld aan smakkende mensen. Of gewoon mensen die heel vies doen tijdens het eten. En als ik er dan een keer iets van zeg. Dat ze dan alleen maar expres gaan smakken. Op dat moment kan ik echt boos worden. Ik let er zelf ook op of ik niet smak. Want ja, ik kan wel boos worden op andere mensen. Maar doe ik het zelf ook? Als dat het geval is, dan heeft het eigenlijk geen nut om op iemand boos te worden. Die ene kan dan ook het zelfde tegen jou zeggen.

Ook irriteer ik me aan mensen die weten dat ze iets goed kunnen. En dan zeggen: 'nee, ik kan dat niet.' of 'ik vind mijn haar lelijk.' terwijl dat niet het geval is.Want ze weten dat ze dat wel goed kunnen, of dat ik wel vind dat ze mooi haar hebben.

Verder heb ik nog wel wat irritaties. Maar dat is echt te veel. Ik irriteer me dus echt aan heel veel dingen. En blijkbaar moet ik dat niet doen, zei mijn vader. Want straks ga je je aan alles irriteren. En dan kan dat je leven een beetje gaan beïnvloeden. Om het zo maar even te zeggen.

Hoe zit dat met jou? Waar irriteer jij je heel erg aan?

18 opmerkingen:

Femke | Younique zei

Ik irriteer me ook aan arrogante mensen! X

Didi zei

Ik herken het tweede helemaal! Zelf kan ik ook aardig smakken ;$.
Als ik me aan iemand irriteer, irriteer ik me al snel aan álles wat hij/zij doet, vervelende eigenschap..

Joyce zei

ik irriteer me aan mensen die altijd commentaar hebben op andere maar zelf geen haar beter zijn! :)

beautyforgirls zei

Ik irriteer mij niet zo gauw ergens aan.
Liefs, xxxx

Margeaux Mutarde zei

me too, laatste tijd heb ik dat ineens
kan me echt aan ALLES irriteren!
heel vervelend..
xo

Chloe zei

Ik irriteer me vooral aan mensen die roddelen en overal commentaar op hebben!
x

Luna zei

Ik irriteer me aan best wel veel... Best vervelend ja. x

hoi zei

Ik irriteer me aan teveel dingen om op te noemen.:$

Amber zei

Omg, ik dacht dat ik de enige was die zich aan zoveel dingen irriteerde, haha. Echt erg aan hoeveel dingen ik me irriteer.
Zelf als we the voice aan 't kijken zijn, en mensen eten, en zelf eet ik niet, en ze smakken niet eens, irriteer ik me eraan.. Shame on me!

Liefs

Nadine zei

Ik irriteer me aan mensen die alleen maar aan zichzelf kunnen denken. Die altijd denken "owww dat lost een ander wel op" of alleen maar met hun eigen belang bezig zijn. Echte egoïsten bleh :P.

Unknown zei

ik kan mij ook echt irriteren, aan mensen die doen alsof ze in alles beter zijn dan jou, of echt om onzinnige redenen ruzie maken met elkaar!

Sara zei

brr... arrogante mensen. die mag ik ook niet graag.
loves, saar.

Lin zei

Ik erger me echt aan mensen die je ideeën afkraken, maar zelf vervolgens niet met iets beters komen. Je mag best zeggen dat je het niet oké vindt, maar dan moet je op z'n minst zelf iets beters weten. Anders is commentaar echt zinloos. En ja, helaas, er zijn veel mensen die dit doen :( ♥

Bianca zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bianca zei

ooo arrogante mensen i hate is of van die barbie`s die denken dat ze van alles zijn en dan op straat stoer doen !

Anne zei

ik irriteer me het meeste aan mensen waar je iets voor doet en of je dan vraagt of zij je even kunnen helpen en dan nee zeggen. dat vind ik erg vervelend

Charlotte zei

goede post!
ik irriteer me aan mensen die arrogant zijn en je om een klein ding negeren ofzo.
x

Anoniem zei

Leuke post! Ik irriteer me ook aan zoveel dingen haha :P

Ik volg je trouwens, volg je terug? :)
Liefs' Manon