vrijdag 28 oktober 2011

Interview #22 en #23

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een interview heb geplaatst. En ja, het is alweer interview 22 en 23. Ik heb er nog veel meer! Ik weet niet of jullie dit nog leuk vinden om te lezen, laat het me even weten. Maar ik maak het als nog wel af. Want anders is het niet lief tegen over de rest. Als nog veel lees plezier.



1. Hoe heet je, en wat is blognaam?   
Lisa en mijn blognaam is Girly Stuff

Marlijne, en mijn blog heet Miss Marilynn. Je kunt hem vinden op http://xmissmarilynn.blogspot.com/.
2. Wanneer ben je begonnen met je blog?
Nog niet zolang geleden, ik ben sinds 2april 2011 serieus beginnen bloggen ;)

Eeehm, pas in maart, nog niet zo lang dus. Maar het bevalt me heel erg en bloggen is een echte verslaving geworden wat mij betreft. Het is zo leuk om anderen te laten weten wat je bezighoud doormiddel van het internet.
3. Waar gaat je blog over?
Over van alles, mode, persoonlijke artikels, make-up,...

Eigenlijk over mij. Maar mijn voorkeur gaat ook naar make-up, mode, dat soort dingen. Maar ik plaats ook dingen over muziek of over de dingen op school. Eigenlijk alles wel!
4. Waar post je over?
Vooral dingen die ik geshopt heb en nagellak dingentjes maar ik wil nu ook meer gaan posten over make-up.

Nouja, over mij dus. Over kleding, liedjes, make-up, feestjes, echt van alles.


5. Wat vind je het leukste van bloggen?

De lieve reacties die je krijgt, het doet echt deugd als je een reactie hebt ook al is het er maar eentje ;p

Dat is wel een moeilijke vraag. Ik denk alle leuke reacties die je krijgt op een post. Het voelt echt goed om ineens te lezen: 'Wauw, wat mooi!' of 'Superleuke post!' alleen daarmee kan je mij al een goeie dag bezorgen.


6. Hoevaak post je een bericht?
Ik probeer iedere dag 1 bericht te plaatsen.


Ik probeer het 1x per dag te doen. Soms is het meer, wel 2 of 3x, en soms minder. Ligt eraan hoeveel tijd ik heb, want ik post sowieso in het weekend veel meer.


7. Wat is het gekste/leukste blogervaring?

De leukste blogervaring is dat er mensen zijn die je werk echt waarderen en dan ook eens reactie plaatsen.

Haha, die vraag stelde ik ook aan jou. Maar het is wel een goede vraag hoor. Ik heb nog niet echt veel rare dingen meegemaakt. Wel had ik echt een kick toen ik gewoon mijn eerste reactie op mijn blog had. Dat was wel heel leuk.


8. Wat vind je het leukste om te lezen op een blog?

Vanalles, ik hou van blogs met variatie, maar het liefste shoplogs, filmpjes en looks.

Ik zoek vooral naar posts met plaatjes of filmpjes. Met plaatjes vind ik het allemaal duidelijker en ook leuker. Zelf plaats ik niet altijd een plaatje, maar dat komt omdat ik 1x per dag post kan dat niet altijd. En een filmpje wil ik ook zeker een keer gaan maken, dus dat kan je binnenkort ook verwachten :)


9. Hoeveel comments krijg je ber blogbericht ongeveer?

Nog niet zo heel veel omdat ik nog niet lang genoeg bezig ben, meestal is het maar 1 of 2 reacties. Maar ik ben al heel blij als ik maar 1 reactie heb ik vind dat al een goeie prestatie voor een beginnende blogger ;)

Een stuk of 5, 6, maar soms ook wel meer of minder hoor. Ligt eraan hoe lang ik niet post, want dan blijft het natuurlijk bovenaan staan.


10. Wat zijn je favorieten blogs?

Teskuh.nl - annelovees - UniqueStyle - OurFavourites - VeraCamilla - en nog veel meer.. vooral nederlandse blogs ook al ben ik een Belgje ;p

ik moet zeggen dat ik jouw blog heel leuk vind Anne! Vooral: Een dag uit het leven van Anne, superleuk gemaakt! En verder de blog van Luna (http://lunalovelyworld.blogspot.com/) en die van Liselotte (http://xadorabledreaming.blogspot.com/).


11. Wil je nog iets zeggen?

Bedankt dat je veel een reactie plaatst bij mij ;p En hopelijk doe je nog lang verder met je blog. Want hij is super leuk en ik lees hem DAGELIJKS ;D

Bedankt voor dit interview! Ik vond het superleuk! Kijk vooral ook eens op mijn blog, ik heb namelijk volgersgebrek :)

Willen jullie nog even op de vraag reageren bovenaan:
Vinden jullie dit nog wel leuk om te lezen? En lees je dit ook helemaal?

20 opmerkingen:

retourtje wereld zei

leuk! :)

Asmae zei

Leuk om te lezen. Vooral om te weten wat andere bloggers van iets vinden. Leuk!

beautyforgirls zei

Wat leuk dat je dit weer post.
Liefs, xxx

Chloe zei

Leuk om te lezen :)
x

Armani Heirweg zei

Super leuk om te lezen! :D

Liefs' Armani xx

Eljah zei

Ik vind dit superleuk om te lezen. Leuk om te zien hoe andere mensen tegen het bloggen aankijken!
Liefs, xxx

Mariette zei

Erg leuk om te lezen!

Liefs, Mariette

Joyce zei

wat leuk om te lezen!

Bella Donna zei

ik vind het ook ontzettend leuk om te lezen!

jeany zei

super leuk!

thnx voor je lieve reactie !!
ga zo door !

liefs,

Remote Reporter zei

leeeuk!
xoxo

Esther zei

ik vind ze nog steeds leuk hooor! :)
xxxx

Lin zei

Ik vind dit zeker heel leuk. Echt leuk om te lezen ♥

Unknown zei

Heel leuk om dit te lezen !

Anoniem zei

Leuk interviews. Leuke blogs ook.

Jet♥ zei

Erg leuk om te lezen!

Nadine zei

Heel leuk :D! En knap hoor een post plaatsen elke dag! Ik probeer het ook maar dat lukt mij helaas niet altijd :(.

Amber zei

Ik heb je naam genoemd in één van mn posts, neem een kijkje!
http://xmemorablex.blogspot.com/

Liefs,

Memorable

Lara Rose zei

Meid, ik vind het superleuk om te lezen dus ga er vooral mee door zou ik zeggen! Ben benieuwd naar het volgende ;)

Margeaux Mutarde zei

super leuk om te lezen!
hou ervan om dingen over andere bloggers te lezen, dus leuke post! :)
xoxo