maandag 6 juni 2011

Zou jij dit dragen? #2



Zoals jullie weten heb ik de afbeelding die hier onder staat van internet. 



Het gaat dus om: rode lippen.
Ik zou het zelf best wel dragen. Maar dan wel als ik wat ouder ben. Op dit moment vind ik het bij me zelf niet echt staan en iets: 'to much'. Ik denk dat dat komt omdat ik er zelf nog niet echt aan gewend ben. Bij andere mensen vind ik het wel staan. Neem bijvoorbeeld beautyblogger: Vera Camilla. Bij haar staat het echt zo mooi. Ook bij andere zal het vast en zeker erg mooi staan.

'Zou jij dit dragen?'

23 opmerkingen:

Maryse zei

Ik weet het niet, ik denk ook dat als je wat ouder bent het mooier staat :)
x

Amber zei

Ik heb precies hetzelfde. Al hoor ik wel vaak van mensen dat het me goed staat door me volle lippen. Ik ga het zeker dragen, maar ook ik als ik wat volwassener ben!

Floor Daasvand zei

Ik draag heeeeeeeeeeeeel soms rode lipstick, maar dan wel met een transparant glosje erover heen. Maar toch hou ik meer van lipgloss :3

Janna' zei

Vind 't zelf wel erg leuk,
maar draag het alleen tijdens uitgaan of feestjes. Anders vind ik het ook nog iets too much!

Remote Reporter zei

Nee ik denk het niet.
ik vind sowieso dat het mijn niet mooi staat, en ik vind dat het bij sommige mensen we superleuk staat, maar bij mij denkik niet.
soms wel lippenstift, maar dit is wel heftig
;p
xx

Annebouke zei

Ik draag het soms in het weekend om er aan te wennen, ik vind het best leuk staan.
Ik heb nogal dunne lippen dus ik moet echt wennen. Maar misschien ga ik het ooit nog wel eens in het openbaar dragen.

Anoniem zei

Het maakt je wel ouder.. Ik ga het een keer proberen. Liefs

Sofie zei

ik heb een beetje hetzelfde als jij: ik vind het super, maar niet bij mezelf! misschien dat het later nog komt, ik weet het niet ;)
x

Brechtje zei

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind rode lippen prachtig en ik zou het zelf ook wel willen dragen soms. Maar ik ben nu 14 en dan vind ik het toch nog wat te heftig. ;)

Yanou zei

Ik vind het bij mij zelf niet echt staan, maar bij anderen wel.

Marjolein zei

Ik zou het niet echt dragen omdat ik niet tegen het gevoel kan dat ik krijg als ik iets op mijn lippen heb. Maar verder vind ik het wel heel leuk staan bij sommige mensen.

beautyforgirls zei

Ik draag wel eens heel soms rode lippenstift. Bij feestjes of een girls night out.
Liefs, xxxx

Anoniem zei

Nu zou ik het nog niet dragen want ik ben 12 maar mischien een keertje voor de grap of een feestje

Marie zei

Ik zou het nog maar dragen, maar ik ben wel nog maar twaalf...
x

Carola zei

Nee, ik draag sowieso al nooit lippenstift.
Dus om van helemaal niets naar knalrood te gaan.. nee

Maris zei

Ik ben niet echt een lipstick-draagster. Rood is wel mooi!
x

Rachel zei

Ik zou het niet zo snel in het openbaar dargen, maar thuis speel ik best vaak met gekleurde lipstick

Stiene Saenen zei

Ik vind het wel mooi! Maar zelf zou ik het niet dragen (nu toch nog niet), tenzij dan voor een feestje :D
Maar voor naar school te gaan vind ik het iets té.
Liefs
xx

Ruth ♥ zei

Zo op die foto staat het wel mooi, maar ik draag het denk ik niet hoor... Ik draag sowieso geen make-up dus.. Fijne post ! ;p

♥ Me

Unknown zei

Ik draag zelf soms wel rode lippenstift maar alleen als het echt bij me outfit past:)

Jeanine zei

Ik draag heel vaak rode lippenstift!

Maar ik ben ook echt een lippenstift mens XD

Jan zei

Ik wil het altijd graag dragen,
maar op de een of andere manier vind ik het 9 van de 10 keer niet staan, dus dan haal ik het er allemaal weer snel af haha!

Jolet zei

Ik zou het alleen dragen als ik wat ouder ben. En dan bij het uitgaan of andere 'speciale' gelegenheden. Niet naar school of zo.