zondag 20 maart 2011

Van dagelijkse look naar party look.

Iedereen heeft wel eens een feestje. En daar doe je dan misschien net wat meer aan je uiterlijk dan in het dagelijkse leven. Je pakt voor een feestje eerder een rode lipstick dan voor je dagelijkse look. En dat zelfde geldt misschien ook wel voor glitters. Vandaag leek het me wel leuk om te vergelijken hoe mijn dagelijkse look eruit ziet, en mijn party look.


















Eerst wil ik even zeggen dat ik echt geen betere foto's kreeg voor mijn dagelijkse look. De rest waren nog mislukter. Dus deze valt dan nog wel mee.

Nu gaan we naar de verschillen kijken:
  • Zoals je ziet heb ik van kleding verwisseld. Ik pak iets wat met korte mouwen is, en gewoon wat ik leuk bij elkaar vind staan.
  • Ook heb ik bij mijn party look mijn haren gestylt.
  • Ik heb hier gewoon mijn dagelijkse look gebruikt, en dat heb ik omgetoverd tot een party look. Heel veel is er niets aan verandert, ik heb hier alleen een zilvere oogschaduw op. En dan nog een bruine 'lippenstift.' ( komt waarschijnlijk nog een artikel over. )
  • Verder heb ik ook nog sieraden in/om. En natuurlijk parfum op ( dit heb ik in mijn dagelijkse look ook op )
Doe jij altijd meer je best voor een party look dan voor een dagelijkse look?

Loveee.

25 opmerkingen:

Sam zei

Inderdaad als je naar een feestje gaat wil je er altijd nog beter uitzien kwa kleding/make-up. In het gewone leven let ik daar natuurlijk ook op!

Lies zei

Ziet er leuk uit! Echt een leuk artikel!

Unknown zei

Ik doe altijd alleen mascara op. naar feestjes en ook naar school..
ik mezelf namelijk echt niet opmaken. daar ben ik zo slecht in. haha.
leuk artikel!

x

http://rememberyourstyle.blogspot.com/

Missmake-up zei

leuke artikel

sofie zei

leuk artikel! ik doe meestal ook wel iets meer moeite voor een feestje, ik ga dan sneller oogschaduw gebruiken want op school draag ik dat zelden ;)mijn outfit is meestal niet spectaculair, maar ik draag idd wel veel sieraden als ik uitga!
x

Littlefashiolista zei

super leuk gedaan!

zei

leuk artikel! (:

Anoniem zei

Leuk artikel, vind je gestreept t-shirt super mooi!

mylifeasme zei

ik heb altijd voor een party look of mijn haar gekrult of gestijlt, maar zeker niet zoals mijn haar altijd is hihi, en wat dikkere eyeliner op, goudbronze oogschaduw, en voor de rest mijn gewone make-up,
en dan andere kleren hihi
leuke post!

Eva zei

wat een leuk stukje! en onwijs bedankt voor al je lieve reacites (: mijn hele verslag over de glamournight staat net op mn blog (het is echt een heel verhaal geworden haha) ik vind het zooo leuk dat je steeds reageert! danku danku danku. en ja, bij mij verschilt mijn dagelijkse look ook van een party look. stiekem vind ik je gekrulde haar toch mooier ;)
XOXO

Juliëtte zei

Leuk!

Eva zei

haha inderdaad veel getypt!
ik kijk ook heel vaak op jouw blog, alleen de laatste paar dagen niet want toen had ik geen computer ;)
XOXO

Femke | Younique zei

Oh wat grappig zo'n before en after :)

Judith | Juudithhome zei

haha, ja ik doe ook altijd meer me best, meer poeder en mascara but that's it;p
xx

Bianca zei

Super leuke party look !!
Leuk artikel !!

liefsbiancax

From the start till the end zei

Leuke post!
Ik doe voor een feestje ook altijd wel wat speciaals... En dat verschilt altijd met kleding, make-up en haar.

Marie zei

Ik verander niet echt.
Ik wil ook even zeggen dat je haar stijl echt super mooi is zo, niet dat ik anders je haar niet mooi vind of zo, maar zo vind ik het mooier ;)
x

sofie zei

& oh ja, ik heb je trouwens getagd! ;)
x

Fenna zei

leuk artikel! x

Beautyill zei

Leuk artikel hoor :D

mylifeasme zei

hihi dankje voor je reactie!<3

Kirs zei

leuk geschreven en leuke look zeg ;-) Ik ben je vanaf nu gaan volgen :-D Leuke blog! Liefs.

Fashiable | Nanne zei

Leuke post, erg origineel!

http://fashiablee.blogspot.com

Anoniem zei

Heel leuk gedaan. Goed en handig artikel. Die 2de foto is heel mooi.
Liefs, xxxx

Regina zei

leuke fotos! mooie looks