donderdag 18 november 2010

Random Questions #1

Ik vond dat het weer eens tijd werd voor iets nieuws, ben je benieuwd wat? kijk dan het filmpje! :)



Zoals jullie zien heb ik het ook bewerkt, vinden jullie dit ook leuk?

En wat vond je ervan?
En dan nu de vraag:
Wat voor look heb jij?



  • Een neutrale look;
  • Een look met heel erg veel kleurtjes;
  • Een look met heel erg veel zwart, ( duister... )
  • Iets anders... ( er tussen in )
Vragen en eventuele tips zijn altijd welkom! Heb jij nog een leuke andere vraag voor de volgende: 'Random Questions' laat het me weten!

En wat vond jij van dit hele nieuwe onderwerp? Heb je nog andere leuke ideeen voor een ander onderwerp?Zeg het in een berichtje, of anders via de mail. ( zie bovenaan: Contact! )

xoxo

p.s ik heb het nu Random Questions genoemd in plaats van: fashion questions, omdat ik eigenlijk niet echt iets over kleding vraag. ;) Maar dat kan soms natuurlijk wel.

15 opmerkingen:

Jan zei

Bedankt voor je reactie!
Haha ja is het ook wel, maar zij komt er wel denk ik! Ze is pas 16, echt WOW!
&Haha ja is bij mij ook zeker zo, het hoort erbij he ;)

Noelle zei

Looks zijn heel persoonlijk.. Ik droeg vroeger heel veel zwart, toen was ik vrij onzeker over mezelf en mijn lichaam maar nu helemaal niet meer en draag ik jurkjes (als het weer het toelaat) en kleurige shirtjes met leuke accessoires.

Oh en je vraag op mijn blog: het is een stick deodorant die ik gebruik. Dus gewoon verharde deo... En die blijft ook echt heel lang lekker ruiken. Ik zweette vroeger best wel veel en nu niet meer.

Rosa zei

Leuk filmpje, ik draag echt altijd andere looks :P
x

Charlotte 2.0 zei

Ik kan het filmpje niet bekijken?? :(

Anoniem zei

Hoi Anne,

ik krijg het filmpje niet geopend,krijg alleen in beeld te zien dat het een privévideo is.

Jopke

Anne zei

Mijn exuses hiervoor, mijn filmpje stond op: privé. Maar als het goed is, dat ie het nu wel weer! :)

xx

Fashionable and Me♥ zei

Erg leuk filmpje!

Lees even aub zei

haha ik draag geen make up
kale look? xd

Anoniem zei

Je filmpje heb ik nu wel kunnen zien, knap zoals je dat doet.

Jopke

Anneliek zei

ik heb eigenlijk altijd wel iets aan wat zwart is,
en altijd ook wel redelijk zwarte ogen.

leuk filmpje!


x

Anoniem zei

bedankt voor je reactie op m'n outfitpost! :D

super leuk filmpje, heel leuk gedaan!
mijn look is eigenlijk heel naturel.
meestal heb ik een dun lijntje oogpotlood op en mascara, soms als ik wit zie doe ik ook bronzer enzo op.

btw hoe heet dat filmpjes bewerk programma?

xxxx

Marieke zei

Ik ga zelf voor de neutrale look :)

Hanneke ♥ zei

Ik heb volgensmij qua make-up een neutrale look.
maar in mijn kleren zitten heel veel kleurtjes en bloemetjes enzoo, best vrolijk vind ik zelf ^^

Hanneke ♥ zei

Waahaa,, eigenlijk zijn mijn kleren heel verschillend als ik het zo na ga xd. Ik heb ook best veel neutrale kleren ;P

Hanneke ♥ zei

Ja, je hebt gelijk , vandaag wel, hihi.
Maar zoals ik al zei zijn mijn kleren wel een beetje verschillend, ene dag veel kleurtjes, andere dag best neutraal ^^ Ojaa,over die gedichten.. Nee hoor, niet allemaal. Ik heb alleen die laatste zelf geschreven. Die 1e is van internet die 2e van zo'n scheurkalender.
xx'♥